23 SKN RAJD (AW)

*23 Skuadron Rejimen Askar Jurutera DiRaja (Askar Wataniah* *Jalan Pusara Kuala Terengganu* *No. 2 Terup, Kem desa Pahlawan @ Politeknik Kota Bharu*

Selamat Datang anggota baru

*Salam Perwira & Salam 1 Malaysia* *Selamat Datang kepada pelajar-pelajar baru ke Politeknik Kota Bharu* *Hubungi Jabatan Sukan, Kokurikulum & Kebudayaan (JSKK) PKB dan anggota AWPKB yang senior boleh hubungi Kelab AWPKB di Jabatan Hal Ehwal Pelajar PKB*

Thursday, February 6, 2020

Latihan Team Brassband PKB bagi persediaan sambutan deligasi auditor APACC

Latihan setiap minggu waktu kokurikulum bermula jam 3.00 petang hingga 6.00 petang telah disertai oleh pelajar semester 2 kelab Askar Wataniah.
Walaupun sukar kerana kebanyakan kali pertama mencuba menggunakan instrument brassband namum semangat pelajar dan pengalaman Jurulatih telah menaikkan semangat untuk pelajar berjaya menggunakan instrument brassband dengan baik.

Lawatan Tuan Pengarah PKB dan Timbalan Pengarah Sokongan Akademik ke sesi latihan telah memberi aura serta semangat yang tinggi kepada pelajar untuk terus berusaha membuat persembahan terbaik semasa APACC nanti yang dijadualkan pada 17-19 Mac 2020.







No comments:

Post a Comment